Ko v shrambi zmanjka jušnih rezancev, zlatih kroglic in drugih jušnih zakuh, v hladilniku pa imamo samo čisto govejo juho, se moramo znajti in nekaj na hitro narediti. Vam bo uspelo narediti lepo oblikovane, velike in ravno prav rahle žličnike? Poskusimo!
Sestavine za pripravo žličnikov:
2 jajci
6 zvrhanih žlic pšeničnega zdroba (približno 90 g)
V posodici razžvrkljamo jajci, dodamo zdrob in mešamo tako dolgo, da se sestavine povežejo v gladko testo, ki ga vsaj za 30 minut damo počivati v hladilnik. Med počivanjem v hladilniku se bo testo zgostilo, tako da naj vas nikar ne skrbi, če se vam zdi, da ste pripravili preredko testo. Če boste pretiravali z zdrobom, boste namreč skuhali pretrde žličnike.
Juho segrejemo do rahlega vretja. Z žlico zajamemo testo in ga spustimo v juho. Pri tem opravilu vam priporočam, da žlico, s katero boste zajemali testo, za nekaj sekund namočite v vročo juho, da bo masa, ki jo boste zajeli, lažje zdrsela z žlice.
Ko so vsi žličniki v juhi, posodo pokrijemo. Po približno 5 minutah kuhanja pri nizki temperaturi odstavimo posodo s štedilnika. Žličniki naj še 5–10 minut počivajo v pokriti posodi, nato pa postrežemo juho v krožnike.

Radoš Skrt je ljubiteljski kuhar, popotnik in avtor treh kuharskih knjig Okusno, Okusno² in Okusno³. Prvo knjigo Okusno (2011) je izdal v 1.500 izvodih, ponatis iz leta 2013 pa je dosegel 3.000 izvodov. Leta 2018 je izšla Okusno² pri založbi Didakta, s 100+ recepti in 565 barvnimi fotografijami. Jeseni 2023 je sledila še tretja knjiga – Okusno³.
Radoševi recepti so preprosti, a domiselni – namenjeni vsem, ki radi kuhajo doma in cenijo preverjene jedi. Poleg receptov deli kulinarične utrinke tudi na Facebook strani Okusno.
Mag. Radoš Skrt je tudi eden vodilnih slovenskih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO), Google Ads in Facebook oglaševanje. Svoje storitve trži prek podjetja Nasvet.com, ki že več kot 20 let pomaga slovenskim podjetjem do boljše spletne vidnosti in večje prodaje.
Je Google Partner, DIMAQ master trener ter redni predavatelj na konferencah in seminarjih s področja internetnega marketinga.