Brokolijeva juha | Kuharski recepti - Okusno.si

Brokolijeva juha

Zdrava in okusna. To je brokolijeva juha. Radi jo imajo tudi otroci, še posebej, če ji dodamo popečene krušne kocke. Če želite, lahko brokoli nadomestite s cvetačo ali korenčkom.

Sestavine za brokolijevo juho: 1 čebula, 1 strok česna, 500 g brokolija, 2 srednje velika krompirja, 1/4 zelene v gomolju, 1 dcl sladke smetane, lovorjev list, drobnjak, sol, poper, olivno olje


Kako se naredi brokolijeva juha?

  • Na olivnem olju na hitro prepražimo drobno narezano čebulo tako da postekleni.
  • Dodamo narezan strok česa. Pražimo samo nekaj sekund, tako da česen zadiši.
  • Dodamo na kocke narezan krompir, lovorjev list, brokoli in zeleno.
  • Zalijemo z vodo in solimo po okusu.
  • Kuhamo 20 minut.
  • Prilijemo 1dcl sladke smetane in pustimo narahlo vreti še 2 minuti.
  • Iz posode vzamemo lovorjev list in zeleno.
  • Vse ostale sestavine zmešamo s paličnim mešalnikom.
  • Potresemo z drobnjakom in s sveže mletim poprom ter postrežemo.

brokoli juha

Zakaj je zdrava brokolijeva juha?

Brokolijeva juha je zdrava iz več razlogov, saj vsebuje številne hranilne snovi, ki so koristne za zdravje. Tukaj je nekaj ključnih razlogov, zakaj je brokolijeva juha zdrava izbira.
Brokoli je odličen vir vitaminov C in K, prav tako pa vsebuje vitamine skupine B, vitamin E, magnezij, fosfor, cink in železo. Ti vitamini in minerali so ključni za ohranjanje zdravja telesa in podpirajo številne telesne funkcije.

Brokoli vsebuje močne antioksidante, kot so sulforafan in lutein, ki lahko pomagajo zmanjšati oksidativni stres in zmanjšajo tveganje za kronične bolezni.

Brokoli je dober vir prehranskih vlaknin, ki so pomembne za prebavno zdravje. Vlaknine pomagajo pri prebavi, preprečujejo zaprtje in lahko prispevajo k zdravju črevesne mikrobiote.

Brokolijeva juha je nizkokalorična, a hkrati nudi visoko hranilno vrednost, kar je idealno za vzdrževanje zdrave telesne teže.

Zaradi vseh teh razlogov je brokolijeva juha odlična izbira za zdrav in uravnotežen obrok. Seveda pa je za doseganje največjih zdravstvenih koristi pomembno, da je brokolijeva juha pripravljena na način, ki ohranja hranilne snovi brokolija, na primer s kuhanjem na pari ali kratkim kuhanjem.

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll to Top