Če bi znanemu slovenskemu športnemu komentatorju Goranu Obrezu prepustil napovednik recepta za čokoladni mousse, bi verjetno zapisal nekako takole: »Spoštovane in spoštovani, udobno se namestite v vaše fotelje, preklopite televizijo na vaš priljubljeni program, v roke pa vzemite žličko in veliko skodelico čokoladnega moussa ter se prepustite užitkom.«
Sestavine za čokoladni mousse (za 4 osebe):
- 4 jajca
- 2 veliki žlici sladkorja v prahu
- 1 ščep soli
- 100 g temne čokolade
- 0,3 dl likerja amaretto
Kako se naredi čokoladni mousse?
Ločimo rumenjake in beljake. Iz beljakov stepemo sneg. Med mešanjem mu dodamo sladkor v prahu in ščepec soli.
Nad vodno kopeljo v manjši posodi raztopimo čokolado. Posodo odstavimo.
V drugi posodi nad vodno kopeljo stepemo rumenjake. Prilijemo amaretto. Stepemo tako dolgo, da temperatura rumenjakov doseže 75 °C.
V rumenjake prilijemo stopljeno čokolado. Dobro premešamo in odstavimo posodo.
V jajčno mešanico počasi in narahlo primešamo beljakov sneg.
Vse skupaj prelijemo v skodelice in jih postavimo v hladilnik za vsaj 3–4 ure, da se čokoladni mousse res dobro ohladi.
Možnost
Beljakov sneg lahko nadomestimo s stepeno sladko smetano (2 dl), ki smo ji primešali 1 žlico sladkorja v prahu ter 100 g sira mascarpone.


Radoš Skrt je ljubiteljski kuhar, popotnik in avtor treh kuharskih knjig Okusno, Okusno² in Okusno³. Prvo knjigo Okusno (2011) je izdal v 1.500 izvodih, ponatis iz leta 2013 pa je dosegel 3.000 izvodov. Leta 2018 je izšla Okusno² pri založbi Didakta, s 100+ recepti in 565 barvnimi fotografijami. Jeseni 2023 je sledila še tretja knjiga – Okusno³.
Radoševi recepti so preprosti, a domiselni – namenjeni vsem, ki radi kuhajo doma in cenijo preverjene jedi. Poleg receptov deli kulinarične utrinke tudi na Facebook strani Okusno.
Mag. Radoš Skrt je tudi eden vodilnih slovenskih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO), Google Ads in Facebook oglaševanje. Svoje storitve trži prek podjetja Nasvet.com, ki že več kot 20 let pomaga slovenskim podjetjem do boljše spletne vidnosti in večje prodaje.
Je Google Partner, DIMAQ master trener ter redni predavatelj na konferencah in seminarjih s področja internetnega marketinga.