Fuži so testenine, ki izvirajo iz Istre. Tam jih največkrat ponujajo še z eno lokalno specialiteto – tartufi. Se pa fuži fino podajo tudi z omako v kateri prevladuje ostro začinjeno mleto meso.
Sestavine za 2 osebi: olivno olje, 1 mlada čebula, 2 stroka česna, 250 g mletega mešanega mesa, sol, poper, bazilika, 200 g češnjevega paradižnika, čili v prahu, 250 g fužov
V ponvi segrejemo olivno olje in na njem prepražimo sesekljano čebulo. Ko čebula postekleni, dodamo drobno narezana stroka česna in mleto meso. Pražimo tako dolgo, da se meso razpusti. Začinimo s soljo, poprom in baziliko.
Medtem ko počasi dušimo meso na šibkem ognju, zavremo v drugi posodi vodo. V vrelo vodo damo za 20 sekund češnjeve paradižnike, ki smo jih na vrhu z ostrim nožem križno zarezali.
Vodo odlijemo, češnjev paradižnik pa nato speremo z mrzlo vodo. Paradižnik bomo lahko sedaj z lahkoto olupili. Narežemo ga na polovičke in dodamo k mletemu mesu. Dolijemo deciliter vode in na šibkem ognju kuhamo še 30 minut.
Tik pred koncem kuhanja začinimo jed še s čilijem.
Fuže skuhamo v osoljeni vreli vodi po navodilih z embalaže. Ko so skuhani al dente, jih odcedimo, prelijemo z omako in dobro premešamo.

Radoš Skrt je ljubiteljski kuhar, popotnik in avtor treh kuharskih knjig Okusno, Okusno² in Okusno³. Prvo knjigo Okusno (2011) je izdal v 1.500 izvodih, ponatis iz leta 2013 pa je dosegel 3.000 izvodov. Leta 2018 je izšla Okusno² pri založbi Didakta, s 100+ recepti in 565 barvnimi fotografijami. Jeseni 2023 je sledila še tretja knjiga – Okusno³.
Radoševi recepti so preprosti, a domiselni – namenjeni vsem, ki radi kuhajo doma in cenijo preverjene jedi. Poleg receptov deli kulinarične utrinke tudi na Facebook strani Okusno.
Mag. Radoš Skrt je tudi eden vodilnih slovenskih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO), Google Ads in Facebook oglaševanje. Svoje storitve trži prek podjetja Nasvet.com, ki že več kot 20 let pomaga slovenskim podjetjem do boljše spletne vidnosti in večje prodaje.
Je Google Partner, DIMAQ master trener ter redni predavatelj na konferencah in seminarjih s področja internetnega marketinga.