Doma se nikakor ne moremo zediniti, ali nam je bilo lepše na potovanju po Maroku ali Jordaniji, vsekakor pa se strinjamo, da se iz teh držav ne smete vrniti, ne da bi vsaj enkrat poskusili humus. Gre za priljubljen bližnjevzhodni namaz iz čičerike, tahinija, oljčnega olja, limoninega soka in začimb, kot sta česen in kumina. Največkrat se postreže s pita kruhom, lahko pa se uporablja tudi kot namaz za sendviče ali kot pomaka za surovo zelenjavo. Humus lahko pripravite vnaprej, saj ga lahko v zaprti posodici v hladilniku hranite vsaj 5 dni.
Sestavine za humus:
220-240 g čičerike iz pločevinke
30 g tahini paste
2 stroka česna
2 žlici limoninega soka
0,5 dl oljčnega olja
½ žličke soli
mleta rdeča paprika
peteršilj
Kako naredimo čičerikin namaz humus?
V multipraktiku zmiksamo čičeriko, tahini, česen, limonin sok, oljčno olje in sol. Dobiti moramo gladko in mazljivo kremo. Če je humus pregost, mu v majhnih količinah dodajamo vodo, dokler ne dosežemo želene gostote.
Humus postrežemo v skledici. Zabelimo ga z brizgom oljčnega olja ter potresemo z mleto papriko, kumino ali peteršiljem.
Humus postrežemo s pita kruhom, zelenjavo ali krekerji za pomakanje.


Radoš Skrt je ljubiteljski kuhar, popotnik in avtor treh kuharskih knjig Okusno, Okusno² in Okusno³. Prvo knjigo Okusno (2011) je izdal v 1.500 izvodih, ponatis iz leta 2013 pa je dosegel 3.000 izvodov. Leta 2018 je izšla Okusno² pri založbi Didakta, s 100+ recepti in 565 barvnimi fotografijami. Jeseni 2023 je sledila še tretja knjiga – Okusno³.
Radoševi recepti so preprosti, a domiselni – namenjeni vsem, ki radi kuhajo doma in cenijo preverjene jedi. Poleg receptov deli kulinarične utrinke tudi na Facebook strani Okusno.
Mag. Radoš Skrt je tudi eden vodilnih slovenskih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO), Google Ads in Facebook oglaševanje. Svoje storitve trži prek podjetja Nasvet.com, ki že več kot 20 let pomaga slovenskim podjetjem do boljše spletne vidnosti in večje prodaje.
Je Google Partner, DIMAQ master trener ter redni predavatelj na konferencah in seminarjih s področja internetnega marketinga.